Электронныя звароты

Электронныя звароты з 02 студзеня 2023 года можна падаваць толькі з выкарыстаннем дзяржаўнай адзінай (інтэграванай) рэспубліканскай інфармацыйнай сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб.

Адказы і апавяшчэнні на такія звароты таксама будуць накіроўвацца пры дапамозе дадзенай сістэмы. Па жаданні заяўніка адказ на электронны зварот, як і раней, можа быць накіраваны ў пісьмовым выглядзе.

Доступ да сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў будзе арганізаваны па адрасе https://обращения.бел/ . Перад падачай электроннага звароту заяўніку неабходна ідэнтыфікавацца і аўтарызавацца ў сістэме.

Грамадзяне ідэнтыфікуюцца ў сістэме з выкарыстаннем лагіна і пароля, сфарміраваных імі ў працэсе рэгістрацыі ў сістэме, пры гэтым прадугледжваецца абавязковае пацвярджэнне факта рэгістрацыі па нумары мабільнага тэлефона, уліковага запісу нацыянальнай паштовай электроннай сістэмы, якую можна атрымаць у любым аддзяленні паштовай сувязі, або сертыфіката адкрытага ключа, або ID-карты пры іх наяўнасці. Для юрыдычных асоб пры праходжанні працэдур ідэнтыфікацыі ў сістэме прадугледжваецца выкарыстанне толькі сертыфіката адкрытага ключа або ID-карты, якая належыць кіраўніку або асобе, упаўнаважанай падпісваць звароты.

Пасля ідэнтыфікацыі і аўтэнтыфікацыі заяўніка ў сістэме ўліку і апрацоўкі зваротаў яму даецца функцыянал, які дазваляе ў поўным аб'ёме рэалізаваць яго права на падачу электронных зваротаў, прадугледжанае заканадаўствам.

Спасылка на адрас сістэмы: https://обращения.бел/