З мэтай масавага далучэння навучэнцаў да турыстычна-экскурсійнай дзейнасці, накіраванай на атрыманне і сістэматызацыю ведаў пра адметнасці Беларусі, стварэнне іміджу краіны як прывабнага турыстычна-краязнаўчага рэгіёна, развіццё адукацыйнага турызму, Міністэрствам адукацыі ўкаранёны ў адукацыйны працэс дзённік вандроўніка для навучэнцаў І, ІІ, ІІІ ступені агульнай сярэдняй адукацыі. Гэты дзённік з’яўляецца своеасаблівым дакументам для фіксавання наведвання экскурсійных аб’ектаў Беларусі. Ён будзе дапамагаць школьнікам вывучаць Радзіму. У аснову дзённіка пакладзены распрацаваны Міністэрствам адукацыі пералік экскурсійных аб’ектаў і турыстычных маршрутаў, якія рэкамендуюцца для наведвання кожным навучэнцам.
Метадычныя рэкамендацыі па выкарыстанні Дзённіка падарожніка